آموزش و راه اندازی بستنی نیتروژنی

از این روش طبخ بستنی در جهان به عنوان روش پنج دقیقه ای برای تهیه بستنی شگفت انگیز نام برده می شود. بدون مواد افزودنی، اسانس و …  ،تنها چیزی که شما برای آموزش بستنی نیتروژنی نیاز دارید کمی ازت مایع مقداری مواد ساده در دسترس برای کشف این علوم غذایی است.

برای  آموزش بستنی نیتروژنی و پی بردن به اسرار طبخ و استفاده بی خطر از نیتروژن مایع، خواندن را ادامه دهید تا یکی از مرسوم ترین دسر های جالب و مرسوم جهانی را بتوانید درست کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ساخت بستنی نیتروژنی

ابتدا باید گفت که طعم و مزه بستنی نیتروژنی تفاوتی زیادی با بستنی های عادی که می خوریم دارد. تفاوت اصلی آن در نحوه و روش درست کردن آن است و همچنین مزیت فاقد مواد افزودنی آن است. در آموزش بستنی نیتروژنی در طول طبخ بستنی این حس را پیدا می کنید، که در میان ابرهایی از دود قرار گرفته اید که حسی حال جالبی را به ما می دهد. 

_ برای مشاهده کلیپ در این زمینه کلیک نمایید.

مبانی اصلی نیتروژن مایع

بیایید با سؤالاتی که پرسیده می شود شروع کنیم: نیتروژن مایع چیست و از کجا آن را دریافت می کنید؟

ذهن خود را به آزمایشگاه شیمی ببرید … ما ممکن است از کلاس علوم بخاطر داشته باشیم که اکثر هوایی که تنفس می کنیم ازت (حدود 78٪) است که 20٪ آن اکسیژن است و 2٪ بقیه پتانسیل گاز است. نیتروژن مایع -320 درجه فارنهایت یا -196 درجه سانتیگراد است (به عبارتی بسیار سرد است)، در حالی که ازت مایع برای بسیاری از کاربردهای مرتبط با دما استفاده می شود، برای انجماد مواد غذایی بسیار مفید است زیرا نیتروژن بی بو ، بی رنگ و بی مزه است.

برای مشاهده فیلم در زمینه بستنی نیتروژنی روی لینک آبی کلیک نمائید.

روش های ساخت بستنی نیتروژنی

صدها و صدها دستور العمل برای طبخ و آموزش بستنی نیتروژنی وجود دارد، بنابراین فقط باید یک مورد دلخواه خود را پیدا کنید. اما یکی از مزایای تهیه بستنی با استفاده از نیتروژن مایع این است که می توانید فقط در چند دقیقه بدون فیریز کردن مواد آن را درست کرده و میل بفرمائید.

شما میتوانید نحوه ساخت و طبخ این نوع بستنی را در زمان کوتاهی فرا گرفته و حرفه ی خود را راه اندازی نمائید, پس اگر بستنی فروشی دارید و یا میخواهید تازه آن را راه اندازی کنید و یا به فکر را تندازی آن در کافه خود هستید, ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم, یا در این زمینه همکاری کنیم

برای ثبت نام و مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید.

آموزش بستنی نیتروژنی 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *