بارتندر

بارتندر حرفه ای و فواید آن

اگر بخواهید در همین چند روزه آینده تولد یا دورهمی داشته باشیدیا قصد سوپرایز کردن کسی را داشته باشید و بخواهید تمام کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود باید به دنبال یک بارتندر حرفه ای باشید که برای شما و مهمان هایتان کوکتل و موکتل حرفه ای سرو کند . 

در ادامه مطلب فیلم های مربوط به نمونه کار بارتندر و سایر توضیحات مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.

_برای مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده  فیلم در این زمینه کلیک نمائید.

 

بارتندر حرفه ای کیست؟

بارتندر حرفه ای به شخصی گفته می شود که در بار سرد و ترکیب مواد با یکدیگر برای رسیدن به طعمی ایده آل بسیار خبره بوده ، به طوری که پس از سرو آن تمام افراد حاضر نسبت به طعم و مزه ی آن واکنش نشان داده و از آن لذت ببرند.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که تفاوت بین بارتندر و باریستا چیست؟

لازم به ذکر است همه ی این حرفه ها تحت یک شاخه به نام بارمن فعالیت دارند، به زبان  ساده تر باریستا به فردی گفته می شود که در بار گرم فعالیت می کند و کافی من محسوب می شود. درست برعکس بارتندر که در زمینه ی بار سرد و کوکتل و موکتل فعالیت دارد.

برای مشاهده این فیلم به صورت کامل در آپارات روی همین لینک کلیک کنید.

بارتندر کیست
بارمن تولد

چرا به بارمن نیاز داریم؟

ابتدا باید ذکر شود که وظیفه ی یک بارمن در مراسم های شما فقط سرو کردن نیست بلکه او باید روی تک تک مهمون ها نظارت داشته باشد و تا آنجا که می تواند بر نحوه ی خوردن و مقدار مصرف آن ها نظارت داشته باشد. 

به عبارت دیگر یک مهمونی یا تولد خوب زمانی شکل می گیرد که یک بارتندر حرفه ای را در خود داشته باشد، یک بارتندر می تواند مدیریت مهمانان را به صورت حرفه ای بر عهده داشته باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *