دیجی و پلیر

بهترین دیجی و پلیر برای مراسم

اکثر کسایی که تا به حال مهمونی, دورهمی یا هر مراسمی برگزار کردند یا به عنوان مهمان حضور داشتند برایشان پیش آمده که در پایان مراسم از دیجی مراسم خود رضایت کافی را نداشته اند. امروزه به دلیل فراگیر شدن کلمه دیجی و پلیر اکثر افرادی که آشنایی اندکی با موزیک دارند و یا حتی کسانی که با چند دستگاه دیجی و پلیر آشنایی اندکی دارند تحت عنوان دیجی به فعالیت می پردازند و به دلیل نبودن نظارت در کشورمان هر روز بر تعداد این افراد افزوده میشود، هدف من از  مقاله دیجی و پلیر شناساندن افراد ماهر و با تجربه، در این زمینه به شما همراهان عزیز سایت بار نیترو است.

تاریخچه کوتاهی از دیجی و پلیر

در گذشته این پخش کننده‌ها فقط ترن تیبل‌ها (Turntables) بودند و صفحه‌های آنالوگ موزیک را پخش می‌کردند بعد ها سی دی پلیرها نیز در کنار ترن تیبل‌های آنالوگکار پخش موسیقی از روی سی دی را برای دیجی‌ها میسر ساخته‌اند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار ها و سخت افزار های دیجیتال هستند.

که دیجی و پلیر ها را در این زمینه یاری می کنند، در مجموع دیجی به کسی گفته میشود که به خوبی و با تکنیک و علم موسیقی نسبت به گام و هامونی موزیک، کار ادقام و میکس ترک ها رو انجام بدهد و از ترکی به ترک دیگه ای اسکی کند.

_ برای مشاهده نمونه کار دیجی مهمانی روی لینک آبی کلیک کنید.

دیجی و پلیر

هزینه دیجی و پلیر برای مراسمات متفاوت

شايد برای شما سوال باشد كه هزينه اجرا ديجي چقدر میتواند باشد و اين هزينه ها براساس چیست؟

بسته به نیاز میزبان ديجي و پلیر ها براي برگزاري مراسم ها به سه دسته از موارد زير نياز دارند و با كم يا زياد شدن لوازم يا نوع كيفيت و تعداد تجهيزات موجود تا حدودي در قيمت نهايي اجرا تاثير گذار است.

  • سيستم صوتي : ( سيستم هاي صوتي نقش بسيار مهمي  در كيفيت اجرا دارد،بلنگو ها شايد از نظر ظاهري بسيار شبيه به هم باشند اما از لحاظ ساختاري بسيار متفاوت هستند)
  • نورپردازي و استيج اجرا : (نور پردازي بعد از سيستم صوتي از اهميت بالايي برخورداره)
  • نوازنده هاي مكمل(نوازنده هاي مكمل از قبيل درامر نوازنده پركاشن و ساز هاي كوبه اي از اين قبيل ميباشند)
  • دي جي : دي جي و پلیر ها معمولا براي اجرا هزينه اي بابت ويزيت دريافت ميكنند ،اين مبالغ نسبت به تخصص و تجربه اجرا يا رزومه كاري شخص دي جي متغير است.

_ برای مشاهده کلیپ آموزشی دیجی روی لینک آبی کلیک کنید.

_برای مشاوره بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *